mimiclouds

Pixibag - Május

2017. június 02. - mimiclouds

Sziasztok!

A mai bejegyzésben megmutatom Nektek, hogy mi lapult  a májusi Pixibag-ban :) Annyira édes ez a neszeszer, hogy belehalok :P

img_20170602_101020.jpg

Nuvo La Princess Pour Femme női Eau de Toilette - 100 ml

Én személy szerint nagyon meglepődtem és sikongva kurjongattam az irodában, mikor megláttam, hogy van a csomagban egy teljes kiszerelésű parfüm. Elvileg ezt a facebook-on szavazták meg. Hát milyen jól tették :)

"A luxus egyértelműen szükséges. A La Princess egy luxus illat mely az érzéki ibolya, jázmin és ámbra isteni kombinációja, mely segít felszabadítani a benned lakozó felséget. Zöld, gyümölcsös, virágos illat."

Ez a termék csomagonként eltérő volt, ahogy észrevettem.

Nivea Care Intenzív Tápláló Krém - 100 ml

Ennek is örültem, mivel egy eléggé multifunkciós termékről van szó. Habár nagy valószínűséggel túladok rajta. Az arcom ápolására már csak kifejezetten PomPom natúr kozmetikumot használok, kézkrémem pedig annyi van,hogy Dunát lehetne velük rekeszteni :) Lehet kisorsolom köztetek, feltéve ha szeretnétek ;)

Batiste szárazsampon (mini): Original/Eredeti, Cherry/Cseresznyés - 50 ml x 2

Ezekért sem vagyok oda, mert alapjáraton mumus nekem a szárazsampon :P Szóval nagy valószínűséggel ezt is kisorsolom köztetek. Az cseresznyéset, mivel az Original-t már elajándékoztam. De alapvetően sokan szeretik a Batiste márkát, illetve nekem is van itthon egy teljes kiszerelés. A tényleg SOS esetekre.

"EredetiSpray formájú szárazsampon, melynek segítségével pillanatok alatt felfrissítheted a hajad 2 hajmosás között. Minden hajtípusra ajánlott. Világosszőkétől középbarnáig minden hajszínre ajánlott.

 

CseresznyésCseresznyés illatú szárazsampon, amely tökéletes megoldás a hajmosások között. Gyorsan revitalizálja a hajat és eltávolítja a felesleges olajat. Használatától a haj felfrissül, emellett megemeli a hajtöveket és tartást kölcsönöz a hajnak."

Sally Hansen Miracle Gel körömlakk: 470 Red Eye - 14,7 ml

UV-lámpa használatát nem igénylő 2 lépéses gél lakk, gyönyörű élénk piros színben. Csomagonként itt is eltérő színekben kaptuk meg.

Már elég régóta kiszerettem volna próbálni ezt a márkát. Mondjuk jobban örültem volna valami vibráló nyári színnek, de ez a klasszikus piros is jól néz ki.

Borotalco Fresh Tusfürdő - 250 ml

Revitalizáló tusfürdő gél fehér pézsma illattal. 

Ez elvileg egy híres Olasz márka. Még soha nem hallottam róla. Már ezen is túl adtam, mert nekem nagyon férfias volt az illata.

Összességében tetszik a mostani PixiBag összeállítás :) Egy hatalmas Like!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mimiclouds.blog.hu/api/trackback/id/tr5212554455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása