mimiclouds

Remington S8590 Keratin Therapy Pro hajsimító

2017. május 21. - mimiclouds

Nem olyan rég írtam egy bejegyzést a Remington hajsimító keféjéről. Olvashattátok, hogy nekem nem igazán vált be.Sőt! Pedig jó alternatíva lett volna a hajvasaló helyett.

Így nem úsztam meg és be kellett szereznem egy másik vasalót, mivel az előző eltört és annak ellenére, hogy lehet vele hajat vasalni, nagyon macerás volt és néha meg is égettem vele a kezem :/

Alapvetően hullámos-göndör hajam van, de napi szinten vasalom, mert vannak olyan napjai amikor sehogy nem áll + valahogy nekem jobban tetszik az egyenes :) Igazából nem is nagyon nézelődtem, mert nekem nagyon bejött a Remington Keratin terápiás vasalója (ugyanebből a termékcsaládból a diffúzoros hajszárító is meg van). Úgyhogy nem volt kérdés, ugyanezt szerettem volna.Konkrétan az előzőt is 2 évig használtam és azért tört el, mert rá léptem véletlen :( Egyszerűen nagyszerű. Nem tudok róla konkrétumot leírni, de tényleg. Ezt ki kell próbálni!

 img_20170521_165540_1495378721015.jpg

A Remington Keratin professzionális védelmi technológia lényege: a Remington S8590 hajvasaló lapjaira mikro kondicionáló technológiával ellátott, újgenerációs keratinos bevonatot visznek fel. A kondicionálót a hajszálakon egyenletesen elosztja, ami egészséges és bársonyos hajat eredményez. A Remington keratinos hajvasaló a simító lapba beépített hővédő szenzor segítségével folyamatos visszajelzést kap a haj nedvességtartalmáról, a hajvasaló így szabályozza az optimális hőfokot. A Remington Keratin Therapy Pro hajvasaló így 57% -kal több védelmet nyújt a haj károsodásával és töredezésével szemben.

  • 57% -kal több védelem a haj károsodásával és töredezésével szemben

  • Keratin védelmi technológia: újgenerációs kerámia bevonatú Remington hajvasaló lapok keratinos mikro kondicionálással, exkluzív hővédő szenzorral. Keratinos hajvasalás!

  • Hővédő szenzor ki-, bekapcsolás; jelző LED

  • Digitális kijelzés, 5 beállítási lehetőség: 160°C - 230°C

  • 15 mp-es felmelegedés – ez a Remington hajvasaló pityeg, ha elérte a megfelelő hőfokot

  • 110mm hosszúságú, rugalmas kerámia, és keratin kondicionáló hajvasaló lapok

  • Hőmérsékletszabályozó biztonsági funkció: meggátolja, hogy a hőmérséklet véletlenül elállítódjon

  • Turbo Boost funkció: azonnali legmagasabb hőfok eléréséhez

  • Biztonsági retesz

  • Ez a Remington hajvasaló automatikusan kikapcsol egy óra működés után.

  • Elegáns hőálló táska

  • Automatikus feszültségilleszkedés

  • Körbeforgó vezeték

Az újgenerációs kerámia bevonatnak köszönhetően, ez a Remington hajvasaló kétszer kíméletesebb és háromszor kopásállóbb -összehasonlítva a hagyományos kerámia bevonatos hajkisimítókkal. A simább hajvasaló lapok, és a keratin terápia által a hajvasalás kevésbé károsítja a hajat.

Ti milyen hajvasalót/hajformázó eszközt használtok?

A bejegyzés trackback címe:

https://mimiclouds.blog.hu/api/trackback/id/tr3412450535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása