mimiclouds

L'oréal paradise extatic szempillaspirál | Tesztelve

2017. november 18. - mimiclouds

Nahát! Ki gondolta volna, hogy a Joy napok alkalmával nem sikerül hozzájutni??!! (nice)  Egyedül a Rossmann-ban találtam, de oda most persze nem volt kupon. Thank's God! Igazából 2000 Ft-t sem ér, de nekem ha jól emlékszem 2500-3000 Ft-ért sikerült megszerezni. AKCIÓSAN (like) 

img_20171116_084802.jpg

Egyesek szerint különleges a papír doboz.  Hát! Engem nem vett le a lábamról, de mint tudjuk a szépség belülről fakad :> Illetve ha a smink nyitogatós kannibálok elleni védelemre szánták ,  nem igazán jött össze. :/

Valamiért Európában teljesen más néven és külsővel forgalmazzák.

A kefe hagyományos sörtéjű, duci és középen elvékonyodó. Nekem közelsem olyan egyszerű a használata. Kezdem ott, hogy rengeteg festéket vesz fel. Túl híg maga a formula. Nem tudom szépen kifesteni vele a pilláimat, illetve folyamat összekenem a szemhéjam.

Nagyon csalódott vagyok, mert összetapasztotta a pilláimat és elmaradt a drámai-szép végeredmény.

incollage_20171117_224437735.jpg

Ennek a   ........-nak az árán kb 5 db lovely pump up szempillaspirált tudtok venni, ami szerintem fényévekkel jobb ☞ 

A bejegyzés trackback címe:

https://mimiclouds.blog.hu/api/trackback/id/tr3313295315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása