mimiclouds

Garnier Micellás Gél

2017. február 05. - mimiclouds

Azt hittem ez a micellás trend már nem tartogat semmi újat és hogy már nem lehet fokozni, de tévedtem :)

Megérkezett a micellás víz új haverja, a micellás gél.Szombaton elmentünk Atival egy kis Müller túrára és mit látnak szemeim? Ooooohhhhoooo! Rögtön lecsaptam rá, mert az ajakápoló mániámnál már csak az arctisztító mániám nagyobb :D

Két változatban lehet kapni

  • rózsaszín, mely a normál bőrre lett kifejlesztve
  • valamint a zöld, mely a vegyes bőrűeknek kedvez

img1486245332194.jpg

Pontosan nem emlékszem az árára,de ugyanannyiba kerül, mint a micellás víz.

Nagyon örülök a pumpás adagolónak,melyet a szimpla micellás víznél is alkalmazhatnának.200 ml-es változatban találjuk meg, amit azt hinne az ember lánya, hogy túl nagy, de nem.

Mikor vízzel érintkezik, tejszerű lesz a színe. Nekem egy pumpálásnyi elég.Első lépésben kendővel eltávolítom a sminkem nagy részét, majd átmasszírozom a géllel a nedves arcom és langyos vízzel leöblítem.

Fontos tisztáznunk,hogy a teljes sminket egyedül nem képes eltávolítani, szükség van egy úgynevezett "előtisztitásra", melyet végezhetünk sminklemosó kendővel avagy micellás vízzel.

 

Hozzáadott illatanyagot nem tartalmaz! De azért a szem területén vigyázzunk, főleg ha azok nagyon érzékenyek.

Nekem nagyon tetszik és biztosan helyet kap a napi arctisztításban.

A bejegyzés trackback címe:

https://mimiclouds.blog.hu/api/trackback/id/tr2912147059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása