mimiclouds

Neutrogena Fényterápiás Arcmaszk Teszt

2018. január 15. - mimiclouds

Mi ez: A Neutrogena egyik "legújabb" terméke, melyet a Müller üzleteiben találtok. Pontos árat sajnos nem tudok mondani, mivel nem őriztem meg a blokkot, de ha jól emlékszem akkor 14.000 pár száz forint.

visibly_clear_light_therapy_acne_mask.jpg

Miért döntöttem a kipróbálása mellett: Vannak jól bevált termékeim,de sajnos mostanában nagyon eldurvultak a cisztás pattanások/pattanások az arcomon. A cisztás pattanás nem feltűnő, viszont annál inkább fájdalmas, a szimpla pedig szó mi szó, elég ronda látvány.

Lényegében egy változó termék van az arcápolásomban, melyből szeretek újabbnál újabbakat kipróbálni, ez pedig nem más mint az arcmaszk. A Müllerben is éppen valami jó kis anyagos arcpakolás után vadásztam, mikor megpillantottam ezt a kis csodát és persze egyből megizgatta a fantáziám. Természetesen nem volt apelláta, kikönyörögtem magamnak. Na jóóóóó, nem is kellett könyörögnöm érte :)

A csomagban van egy bizonyos aktivátor, mely elengedhetetlen a maszk működéséhez. 1 aktvivátort 30 alkalommal tudsz használni, de láttam már youtube-on olyan videót, ahol viszonylag egész könnyen megbuherálják és relatíve jóval több alkalommal tudod használni :D Neutrogena light therapy acne mask hack címmel találjátok meg.

Voltak lementve a telefonomban képek, hogy hogyan nézett ki az arcom a használata előtt, de sajnos kellett egy gyári visszaállítás és elvesztek a képek. Próbáltam a felhőből kotorni képet,de sajnos csak ezeket találtam:

april_2018-01-09-12-37-24-694.jpg

Nem a legjobb képek, de itt is látszódnak a cisztás, illetve sima pattanások....

Használata baromi egyszerű, csak be kell dugni az aktivátorba  a maszk zsinórját, kicsit hosszan megnyomod a bekapcsoló gombot és kész! Ugyan borozni nem fogsz tudni benne és hiába van védőszemüveg a maszk belsejében, azért tv-t se nagyon nézz. Az a legjobb, ha ténylegesen szánsz magadra 10 percet, hátradőlsz a kanapén és lazítasz :)

Konkrétan semmit nem érzel, még kellemetlennek sem mondanám.Én esténként szoktam használni. Megtisztítom az arcom, használom a maszkot, majd utána hidratálok.

img_20171109_024011.jpg

Ahhoz, hogy bármilyen hatást is tapasztalj, legalább 10 használat kell. Legalábbis én a 10 használat után kezdtem észrevenni, hogy egyre jobb állapotban van a bőröm.

Én napi szinten használom, annak ellenére, hogy a kiinduló helyzethez képest patika az arcbőröm. Sajnos maradtak vissza foltok az arcomon, de már erre is meg van a tervem, hogy hogyan szabadulok meg tőlük :)

april_2018-01-09-12-39-20-615.jpg

Remélem hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést :)

 

Szép Napot Nektek!

 

Zsó

A bejegyzés trackback címe:

https://mimiclouds.blog.hu/api/trackback/id/tr7313547229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása