mimiclouds

Adventi Kalendárium a Misslyn-től - 2017

2017. november 07. - mimiclouds

Megkezdődött az adventi naptárak ideje. Legalábbis a beszerzésüknek :) Ebben az éveben megkaptam életem első beauty kalendáriumát, melyre úgy vágytam. Mikor a Müllerben jártunk felfedeztem, hogy kapható a Misslyn adventi naptára én pedig azon nyomban megkerestem az Uram az üzletben, hogy Mikulásra kikunyizzam :P  Nagy reményeket fűztem hozzá, hiszen nem egy rossz márkáról beszélünk. 

De vajon tetszettek a benne található termékek? Ebből a bejegyzésből kiderül ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mimiclouds.blog.hu/api/trackback/id/tr913197530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása