mimiclouds

Hogyan csesszétek el a hajatokat 100.000 Ft-ért

2017. július 01. - mimiclouds

Most nagyon kiborultam..... Ebben a bejegyzésben már-már sértően őszinte leszek.Végképp csalódtam most a fodrászokban.Olvashattatok 2 bejegyzést a hajszín kálváriámról. Ugye először a feketéből lettem vörös. Akkor még semmi probléma nem volt. ha jól emlékszem akkor az a procedúra volt 18.000 Ft. Majd lett a vörösből "szőke". UNDORÍTÓ szerény véleményem szerint paróka szőke, ami átváltott zöldbe itt-ott. Nyugtatgattam magam,hogy oké. Majd lehet rajta javítani stb.. Hozzá teszem a fodrász azt írta nekem messenger-en,hogy nem teszi ki a facebook,illetve instagram oldalára az előtte-utána képeket, mert rosszak lettek a fotók /igazán árulkodó.../. Igazából elég lett volna annyit írni, hogy bocsi elbasztam és le égettem a hajad, illetve a szín is egy rakás szar.És igazából ezt otthon is meg tudtam volna magamnak csinálni negyed ennyiért. Ugyanis Ati hajvágásával együtt fizettem 35.000 Ft-ot. Állítólag volt benne egy kezelés is, ami annyi volt, hogy a hajmosóban kellett tartanom 5 percet a fejem. Ez volt 5000-7000,már nem emlékszem pontosan.Persze ez a 35.000 Ft-os végösszegben benne volt.

Mikor megmostam otthon a hajam, azt hittem kiszaladok a világból és sírva fakadtam.Teljesen el volt törve a vége. Kb 3-4 cm tejfehér volt és ahogy húztam, csak nyúlt-nyúlt, majd elszakadt. Szárazon pedig nagyon merev volt, tényleg, mintha nem is a saját hajam lenne. Se esése, sem pedig élet nem volt benne.

A következő lépés az volt, hogy megrendeltem a magic hair kapszulát (12.000 Ft) és azonnal elkezdtem ápolni, illetve elmentem a Bio Hair-be, hogy a nagyját vágják le (3000 Ft), mert biz' Isten, hogy többet hozzá nem megyek.

img_20170421_072006.jpg

És most jön a vicc! Megtaláltam szintén facebook-on Borcsa oldalát. Mikor meglátta a hajam szinte sokkot kapott. Érdemes lett volna felvenni a reakciót. Megállapította, hogy vattacukor a hajam (szénné van égve) és hogy kizárt hogy ez Blond Me-vel lett csinálva. Hát! Mondom pedig biza azzal lett, hiszen előttem keverte ki a dolgokat. Majd megállapította, hogy túlon túl sokáig volt a szőkítő a hajamon és ezért éghetett meg.

Kérdem én! Akkor minek fizettem ki azt a 35.000 Ft-ot? Hát én is le tudtam volna égetni magamnak otthon. 

Oké! Majd kérdezi tőlem,hogy miért lett visszafestve a töve szinte feketére? Mert így nincs meg a balance... 

 Mondtam neki, hogy ne engem kérdezzen... Nekem csak annyit mondott,hogy mi lenne, ha a töve sötétebb lenne egy kicsit :D

Végül igyekezett egy kicsit világosítani a tövén, illetve a vége is sötétebb lett.Kaptam egy Olaplex kezelést is. Ez volt megint 35.000 Ft.

A hajam puhább lett és elviselhetőbb, viszont volt egy sötét sáv a hajtövem és a vége között. Így egy szép napon arra keltem fel, hogy akkor elegem van ebből a fos hajból és akkor legyen megint fekete. Az legalább egyszínű. Hát így lettem megint fekete.

img_20170517_073842.jpg

Viszont nem volt választásom és le kellett vágni a hajam. Annak ellenére, hogy növesztettem és hosszú hajat szerettem volna...

tmp_2017061219161091851.jpg

Nos ez az én kálváriám. De megfogadtam, hogy most levágatom és lenövesztem a festett részt, mert már ebbe is belefáradtam.

Lányok! Én azt mondom, hogy SOHA ne fessétek be az egészséges szép hajatok. És jól válasszátok meg a fodrászt is, mert könnyen úgy járhattok mint én. Lehet éppen akkor pont rossz napja volt vagy nem merte megmondani, hogy ezt nem tudja megcsinálni, nem tudom. De a lényegen nem változtat.

A bejegyzés trackback címe:

https://mimiclouds.blog.hu/api/trackback/id/tr6812532199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása