mimiclouds

A nagy átalakulás - 2.felvonás

2017. április 06. - mimiclouds

Nem is tudom hol kezdjem. Az előző bejegyzésben azt olvashattátok,hogy hogyan lettem feketéből vörös.

Most pedig arról írok, hogy hogyan lettem vörösből "szőke". Le kell szögeznem, hogy csalódott vagyok nagyon, de ez nyilván nem a fodrász hibája, hiszen nagy volt a feladat. És ő arról nem tehet, ahogyan a hajam reagált.

Ez lett volna a cél......

 gray-granny-hair-trend-191_605.jpg

Nagyon megviselte....... Konkrétan gallyra ment ismét a hajam. De vissza fogom magam és nem vágatom le. Per pillanat minden jót megadok neki, hogy valamennyire rendbe jöjjön, annak ellenére,hogy tudom, ha már eltört, akkor szinte mindegy, mert azon már csak az olló segít. Mikor megmosom akkor látszik igazán, kb 3-4cm-es részen nyúlik, olyan mint a tejgumi. Borzalmas :(  Szárazon még csak elmegy, de érzem,hogy élettelen durva. Igen, benne volt a pakliban, de reménykedtem a csoda termékekben....

Egy dolgot viszont nem értek. Schwarzkopf professzionális termékeket használt, méghozzá a Blond Me-t.A szemem előtt keverte a termékeket.

17634445_1336078539819494_7149424639875904542_n.jpg

A kép forrása: Birgés Kata Hair Stylist facebook oldal

Elvileg ez egy olyan hiper-szuper termékcsalád, mely a hajvilágosításba forradalmat hozott és szerintem nem lett volna szabad ennyire eltörni a hajam.

Csak egy pár ígéret:

  • Akár 9 árnyalatnyi világosítás

  • Erőteljes, mégis óvja a hajat

  • Kiemelkedő kötéserősített hajminőség

  • Minimális haj töredezettség

 

Ilyen volt:

2017-03-29-15-34-14_1.jpg

Eléggé borsos lett a végösszeg, hiszen ezek a termékek nem 1-2 forintba kerülnek. Arról nem is beszélve, hogy rengeteg anyag ment a hajamra, hiszen vastag és sok hajam van. 

1. lépés a szőkítés volt. Itt tincsenként kente fel az anyagot és fóliázta. Komolyan, én elfáradtam ahogy néztem.. Szerintem simán be tudtam volna fogni a Rádió 1-et.

img_20170401_130358.jpg

2. lépésként lehúzta az "elfáradt" szőkítőt a hajamról,majd újrakente. 

3.Majd jött a mosás és szárítás és végül a szín. A hajtövemre egy sötétebb árnyalat jött mint a végére.

img_20170401_182006.jpg

Hosszadalmas folyamat volt. 10:20-ra mentünk, levágta Ati haját (amit nagyon imád ), majd ezután szinte csak velem foglalkozott. Ha jól emlékszem akkor 17:00 körül jöhettünk el.

Sajnos mivel ennyi volt a költség, ebben a hónapban nem engedhetem meg, hogy több ezer forintért vegyek professzionális sampont, balzsamot, maszkot....

A következő posztban megmutatom, hogy milyen termékeket vettem :)

Mindenesetre Katám, ha olvasod ezt a posztot, nagyon köszönöm a munkád! <3

A bejegyzés trackback címe:

https://mimiclouds.blog.hu/api/trackback/id/tr712402973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása