mimiclouds

A nagy átalakulás

2017. március 31. - mimiclouds

Sziasztok Lányok!

Annyira izgatott vagyok, mert végre holnap megyek fodrászhoz :) Nem olyan rég, kb 2 hónappal ezelőtt jártam Katánál aki elkészítette a "róka" hajam.

Kata fodrász mester és szerencsémre nem csak Pesten dolgozik, hanem Jászberényben is. Olaplex-et használ, így a hajacskám nem sérül a procedúrák alatt/közben, sőt. Sokkal szebb mint azelőtt. Varázs keze van ennek a lánynak. Ha esetleg érdekelnek a munkái Birgés Kata Hair Stylist néven megtaláljátok a facebook-on, valamint az Instagram-on. Én nagyon elégedett vagyok és végre megtaláltam A fodrászt. Soha nem megyek senki máshoz. Tényleg olyanra készítette el a hajam, amilyenre kértem.

De visszakanyarodom a történethez.Ugyan régóta áhítozom már a Granny hair után, de előtte még tudni akartam, hogy-hogy áll a vörös haj.

Nem volt egyszerű dolga, hiszen feketével festettem a hajam. És a végébe már beleégett a pigment :/ Hiszen mikor otthon festettem, nem csak a tövekre kentem, hanem az egész hajamra felkentem a festéket és hagy szóljon. Első körben leradírozta a hajam az általa kikevert koktéllal, majd jött a szárítás, s végül maga a szín.

16807769_1286858131408202_28220713944233853_n.jpg

Nem tudom. Kata szerint 100-szor jobb mint a fekete. És nagyjából mindenkinek ez volt a véleménye, de valahogy nem éreztem magaménak.

Már-már megint elkapott a vágy, hogy visszafestem feketére, de szerencsére lebeszéltem magam.Ezért kértem tőle ismét egy időpontot és elmondtam, hogy mit szeretnék. Valószínűleg holnap túlélő csomaggal megyek, mert minimum 5 órát fogok eltölteni nála. De nem baj, megéri :)

Remélhetőleg ez lesz a végeredmény:

gray-granny-hair-trend-191_605.jpg

De mindenképpen updatelek :)

 

Szép Napot Nektek és Kellemes Hétvégét :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mimiclouds.blog.hu/api/trackback/id/tr5512390459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása