mimiclouds

PomPom - Prémium megoldás csomag Zsíros bőrre

2017. március 05. - mimiclouds

Sziasztok!

A múlt héten egy nagy elhatározásra jutottam. Minden arcápolási termékemtől megszabadulok.

Avon,L'oréal,Balea és még sorolhatnám.Szépen összegyűjtöttem és kidobtam mindent a kukába. Ennek csupán annyi az oka, hogy iszonyatosan rossz állapotban van már a bőröm. Egyre több helyen jelennek meg pattanások, aknék. Amit én annak tulajdonítok, hogy nem megfelelő arcápolási termékeket használok. Ugyanis amellett, hogy száraz még a pattanásokkal is meg kell küzdenem úgy tűnik.

Na de, akkor felmerült a kérdés, hogy milyen termékeket használjak. Persze nem volt kérdés, hogy mindenképpen natúr kozmetikumokat akarok.És ha lehet akkor legyen Magyar, ezzel is támogatva a hazai vállalkozásokat. És így esett a választásom a PomPom natúr kozmetikumokra. Nem bántam meg!! A címből is kiderül, én a Prémium megoldás csomagot rendeltem meg Zsíros bőrre.

Kaptam a csomagba egy aranyos kis levelet, valamint kaptam ajándékba egy mágneses pompomot és két mintaterméket, amit ezúton is nagyon köszönök, eszméletlen jól esett :)

img1488665041640.jpg

 Fénylik a bőröd és pattanásokkal küzdesz? Szeretnéd ezeket a kellemetlen tüneteket villámgyorsan megszűntetni? Van rá esély!
Kamaszoknál ezeket a bőrhibákat a nagymértékű hormonális változások miatt kialakult túlzott faggyútermelés okozza. Csomagunk célzottan erre a problémára kínál hatékony megoldást.
1. Prémium szappanjaink eltávolítják a felesleges hámsejteket és a bőrön lévő faggyúfelesleget.
2. Az arcpakolás a bőr mélyebb rétegeit is kitisztítja.
3. A virágvizes arczselé vizet visz be a bőrbe, hatékonyan hidratál. Használata során hidratált, puha, mégis matt felületű bőrérzetre számíthatsz.

A csomag tartalma:

img1488735908760.jpg

3 db szappan /1;2;3/, egy arcápoló zselé /4/, egy arcpakolás /5/ és egy arcápoló olaj /7/ van a csomagban, melynek most akciós ára 10990 + ingyenes szállítás. Én rendeltem még plusz egy olajat Nektek, mely benne lesz a nyereményjátékban. Illetve a két minta. Egy Természet ereje sós habkrém ,melyet már kipróbáltam és 100 % hogy teljes kiszerelésben is megfogok rendelni, valamint egy Bársonyos ragyogás arcpakolás.Ha felmentek a PomPom oldalára http://www.pom-pom.hu/,akkor mindent megtaláltok, teljesen feleslegesnek tartom le írni egyenként, hogy mi micsoda és mire jó. Nagyon részletes az oldalon a termékek leírása, valamint hogy hogyan kell használni.

Jelenleg arctisztításra  a Fekete gyémánt szappant használom.Természetesen a szempillaspirált micellás vízzel mosom le, de utánna csak ezt a szappant használom és tökéletesen tiszta lesz az arcom.

Menta zselét nappalra szoktam használni sminkelés előtt. Könnyű, gyorsan beszívódik a bőrbe.

Aztán jön a Bőrtápláló arcszérum, melyet a szemkörnyékem ápolására használok. Mindenki tudja, hogy mivel ez egy kényes és érzékeny terület, kell az extra ápolás.

Este pedig a Sós habkrémmel szoktam átdörzsölni a bőröm.

Valamint most a Tavaszi megújulás tisztító arcpakolással az arcomon írom nektek ezt a bejegyzést.

 Nem bántam meg ezt a döntést és a választásomat sem, teljesen elégedett vagyok a termékekkel!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimiclouds.blog.hu/api/trackback/id/tr9912315247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása