mimiclouds

Remington Straight Brush - Ezt meg kellett volna gondolni

2017. február 12. - mimiclouds

Eltört a hajvasalóm, de már elég régóta. Egyszer meg is lett ragasztva, de nem bírta sokáig. Így sajnos nagyon időigényes volt reggelente a hajvasalás és néha meg is égettem magam vele. Már régóta szerettem volna kipróbálni egy ilyen kefét, mivel egy időben még a csapból is ez folyt.

img_20170212_105632_298.jpg

S mivel nagyon szeretek új dolgokat kipróbálni, ráadásul a hajápolás mostanában eléggé előtérbe került, így egy Média Markt túránk során megkaptam Atitól.

És persze a reklámszöveggel is megvettek kilóra :)

"Egyszerű és kíméletes hajformázás egy hajsimító erejével

Forradalmi újdonságunk a Remington CB7400 elektromos hajsimító kefe egyesíti magában a hajvasaló hatékonyságát és a kíméletes hajformázást, így segítségével néhány perc alatt ragyogóan sima, egészségesen fénylő lesz a frizurád.
"

Ohhhh! Hát akkor ezt nekem találták ki. Hiszen szinte nap mint nap vasalom a hajam és mindig az utolsó pillanatban kelek ki az ágyból :) Nem volt utolsó szempont az sem, hogy nem két forró lap közé kell szorítanunk a hajunkat.

A dobozban található maga a készülék, egy tasak, amibe tárolhatjuk és a leírása magyar nyelven.

Véleményeket és videókat is néztem róla, ahol persze istenítették. Vajon miért??

Hát nem kellett volna bedőlnöm..... Nem tudom, hogy hosszú hajon hogy működik, de az én félhosszú hajamon sehogy sem szuperál :( Pedig annyira jó lett volna, egy kis időt nyerni reggelente. Plusz a hajvasalóm el volt törve és azt hittem, hogy ezzel kiválthatom. Túl szép volt, hogy igaz legyen...

A használata abszolút nem bonyolult, hosszan nyomjuk a bekapcsoló gombot (ez az egy gomb van rajta, így nem tévedhetünk), ekkor kigyullad a fokozatok fénye. Ha röviden rányomunk a gombra emelhetjük a fokozatot. Három hőmérséklet áll a rendelkezésünkre 150, 190, 230 fok. És relatíve átfésülöd vele a hajad.  

Gondoltam, hogy az 1-es fokozattal nekem esélyem sincs, mivel göndör-hullámos, vastag szálú hajam van. Sajnos sem a 2-es és sem a 3-as fokozat nem vált be.

Szóval akinek olyan erős haja van mint nekem és ráadásul még hullámos is..... Hát!!

Gondolkodtam rajta, hogy eladom, de mivel Atitól kaptam így nem igazán szeretném eladni. És reménykedem, hogyha esetleg hosszabb lesz a hajam akkor majd működni fog.

 Ti próbáltátok már? Ha igen, akkor mik a tapasztalatok?

A bejegyzés trackback címe:

https://mimiclouds.blog.hu/api/trackback/id/tr7912247776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása