mimiclouds

Lush - A természet erejével

2017. február 07. - mimiclouds

Tudtam! Tudtam! Tudtam és tudtam! Ha egyszer beszabadulok egy Lush üzletbe nincs megállás :)

Annyira megszerettem a Roots hajpakolást, hogy mikor elfogyott, nem volt kérdés, hogy újraveszem e.

És ha már ott voltam, becsúszott még 1-2 dolog is a kosaramba.

img1486307425449.jpg

Azt hiszem az 1. számú versenyzőről nem kell sokat írnom.Imádom! És egy előző posztban olvashattok róla.

2. Don't Look At Me Friss Arcpakolás

Sűrű, bőrradírozó textúrája van, mely remekül radíroz és tisztít, bársonypuha utána a bőröm.A színe valami mesés, viszont az illata bllllaaahhhh! 

Elvileg 1 hónapig őrzi meg a minőségét hűtőben tárolva. Mivel nekem nem fogyott el, ezért be tettem a mélyhűtőbe, de nem jött be. Így nekem felejtősek ezek a Friss arcpakolások. Maradok a Freeman arcpakolásoknál.

3. Santa Baby ajakradír

Igazából a lustaságomból adódóan vettem meg, hiszen otthon is készíthetünk magunknak ajakradírt.

De nem bántam meg. Nagyon finom illata van és nagyon kevés is elég belőle. Finoman távolítja el az elhalt bőrrészeket. 

4. Eau Roma Water arctonik

Arctisztítás után szoktam használni, mivel hidratálás előtt nagyon szépen megnyugtatja az érzékeny, száraz arcbőröm. És nem mellesleg frissít is.

Levendulát és rózsavizet tartalmaz, mely enyhíti a pirosságot.

Amit mindenképpen ajánlok az a Roots. Ha tehetitek akkor kérjetek belőle mintát. Valamint ha érzékeny arcbőrötök van akkor az arctonikot is próbáljátok ki.

 

Ti milyen Lush termékeket használtok? Mely termékek váltak be? 

A bejegyzés trackback címe:

https://mimiclouds.blog.hu/api/trackback/id/tr5212190092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása