mimiclouds

Csatlakozz hozzám és tegyük szebbé a világot

2017. február 05. - mimiclouds

Nem is olyan régen elhatároztam, hogy havonta egy kisebb összeggel /min. 500 Ft/ olyan állatmenhelyeket támogatok, ahol szükség van az anyagi segítségre. És hát valljuk be őszintén, nem nagyon van olyan menhely, ahol ne lenne anyagi gond.... Sajnos!! És ami neked egy kávé ára, az nekik hatalmas segítség.

Előző hónapban Kojak cica gyógyulásához adtam egy keveset. Akkor 1 heti reggeli latte adagomról mondtam le.

Most pedig egy zacskó gumicukor árát utaltam el az Elhagyott Állatokért Első Sárréti Regionális Állatvédő Egyesület-nek. Ami nekem csak egy zacskó gumicukor, az nekik 5 kg hús a kutyiknak.

Nem azért csinálom ezeket a posztokat, hogy én mekkora májer vagyok. Hanem rá szeretnék mutatni, hogy sokszor tényleg a sok kicsi sokra megy és nem kell nagy dolgokban gondolkodni.

Ha csak 100 Ft-ot tudsz ilyen ügyre szánni, az is éppoly becsülendő!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimiclouds.blog.hu/api/trackback/id/tr5812184764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása