mimiclouds

Catrice Leárazás - Púder,Kontúr és Highlighter

2017. január 15. - mimiclouds

_015.png

Sajnos vagy nem sajnos, lemaradtam a Catrice leárazásról. Utolsó reményként benéztem a Gödöllői Müllerbe és 3 dolgot azért sikerült beszerezni.

lumis_1484487722739.jpg

HD Multi Talent Powder + Make Up 010 Light Beige

TERMÉKLEÍRÁS

Egy termék, két alkalmazási lehetőséggel, a közös cél : sima és hibátlan arcbőr - photoshop nélkül is  Használd ecsettel púderként, ami tökéletesen mattítja a bőrt, vagy használd sminkszivaccsal alapozóként, ami tökéletes fedést nyújt. Selymesen lágy textúrájú, hosszantartó könnyed fedést ad.
Sminkszivaccsal alapozóként abszolút nem működik, viszont fixálásra nagyon bevált.
Prime and Fine Contouring Palette 020 Warm Harmony

TERMÉKLEÍRÁS

Professzionális kontúr paletta két könnyen kezelhető árnyalattal
img_20170115_134332.jpg

Szép, hideg tónusú, matt barna.Kicsit kemény, viszont nem porol.Ennek ellenére könnyen eldolgozható nem túl pigmentált de szépen építhető csak egy kicsit tovább tart (tehát ha nagyon rohanunk ne ehhez nyúljunk) Viszont cserébe szerintem nagyon nehéz túlzásba vinni.
A higlight szín egy szintén hideg tónusú, nagyon szép rózsaszín. Első ránézésre nagyon csillogónak tűnt, de úgy voltam vele legfeljebb elhasználom a szememre. Én az ujjammal szeretem legjobban felvinni a highlightert és jelentem ezen módon egyáltalán nem lett csillogós csak egy kellemes szatén fény. Szeretem az ilyen eltalált darabokat, mert én egy ilyennel egy gyors szemsminket is simát elintézek és az a helyzet ott is nagyon szép, de ott is építeni kell a barnát.

 

Illuminating Highlighter Pen

 

TERMÉKLEÍRÁS

Ezüstös-rózsaszín textúrája az arcbőrnek selymes-lágy csillogást ad.lumis_1484488239321.jpgHát nem ez lesz életem highlightere :D Szerintem túl nagyok benne a csillámok,de azért még próbálkozom vele ;)
3-ból 2 nem rossz arány.De tényleg, a szívem mélyén örülök,hogy lemaradtam, különben össze-vissza vásároltam volna tuti :P
Ti milyen termékeket szereztetek be?

A bejegyzés trackback címe:

https://mimiclouds.blog.hu/api/trackback/id/tr5912128187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása