mimiclouds

The Body Shop - Hemp ajakápoló és Vanilla Chai kézkrém

2017. január 11. - mimiclouds

Hogy vagytok?

Ez az idő komolyan kiakaszt!! Egyszer -10, máskor +12.Sikeresen meg is fáztam,ami nálam azzal jár,hogy körbe az ajkam kiszárad.Rengeteg ajakápolóm van,de hiába kenegettem,egyik sem akart nagyon használni – tény,hogy eléggé súlyos volt a helyzet.
Mivel a Lush-nál nem találtam megfelelő ajakápolót, ezért bementem a The Body Shop-ba, ahol a Hemp ajakbalzsamot ajánlották.

2016-12-09-10-56-46
Hemp ajakbalzsam 1990 Ft Kézkrém 1690 Ft

Igéret:
Ez egy intenzív ajakbalzsam,mely visszafordítja a kiszáradást és megvédi ajkaid a szélsőséges időjárástól.

  • az ajkak puhák lesznek
  • segít vissza adni nedvesség tartalmát
  • dermatológiailag tesztelt

Hogyan működik?

  • Magas koncentrációban tartalmaz Fair Trade kendermagolajat,esszenciális zsírsavakat,melyek segítenek vissza adni a bőr nedvesség tartalmát,így a bőr sima less és rugalmas
  • Bio oliva olajat tartalmaz,melynek szintén nagy szerepe van a hidratálásban

Összetevők:
Hydrogenated Coconut Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Cera Alba, Candelilla Cera, Cannabis Sativa Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Salvia Sclarea Oil, Panthenol, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Linalool, Limonene, Geraniol.

Saját tapasztalatom:
Kicsit meglepődtem,hogy kendermagolajat tartalmaz,melyet a marihuána levélből nyernek ki.Azt kell mondjam,ez az egyik legjobb ajakbalszam ultra száraz ajkakra.Nekem kissé nehéz volt az állaga,ezért este bekentem vele a szám és reggelre csaknem maradéktalanul rendbe hozta.Persze már késő volt,ugyanis mivel száraz volt,dörzsöltem ezáltal herpesz lett a felső és also ajkaimon is.
Kissé gyógynövényes illata van,ami nekem annyira nem jön be,de hát valamit valamiért.

Valamint nem tudtam ott hagyni ezt a Karácsony illatú kézkrémet sem :)
Egyszerűen imádom.Szuperül hidratálja a kezeim és meglepően tartós az illata.

A bejegyzés trackback címe:

https://mimiclouds.blog.hu/api/trackback/id/tr912118403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása