mimiclouds

Essence - The little X-MAS Factory

2017. január 11. - mimiclouds

Sziasztok Szépségek!

Megérkezett az Essence karácsonyi limitált kiadása,mely garantáltan karácsonyi hangulatba hoz.
Én összesen 3 dolgot hoztam el,pedig nagyon szemeztem a lakkokkal és a kontúrozó palettával is,de már nem egy kontúr palettám van,a lakkokról pedig ne is beszéljünk.És velem jött ez a cuki fülbevaló szett is...

The Little X-Mas Factory 2in1 Core Concealer

Huncut szépség! Ahogy közeleg a karácsony,bizony a manóknak is egyre többet kell dolgozniuk,hogy mindenki megkapja az ajándékát.És a fáradtság nyomaival bizony nekik is meg kell birkózniuk. A korrektor átlátszó magja kiegyenlíti a bőrt,míg a körülötte lévő korrektor elfedi a hibákat.

  • 01 Elf-approved!

The Little X-Mas Factory Liptint

Csók a fagyöngy alatt! A liptint egy leheletnyi színt ad az ajkaknak és jöhet is a csók :)

  • 01 All i want for x-mas is you

The Little X-Mas Factory Super Rich Mini Hand Cream 

Finom ápolás.Az egyik kézkrémnek vanília,míg a másiknak süti illata van.Nagyon kedvelem az ilyen kiszerelésű kézkrémeket,hiszen nem foglalnak sok helyet a táskában.Én a Holiday Hugs-ot választottam.

  • 01 Holiday hugs
  • 02 Mistletoe kisses

A bejegyzés trackback címe:

https://mimiclouds.blog.hu/api/trackback/id/tr712118385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása